tisdag 7 juni 2011

Hej & Välkommen!

Hej och välkommen till min nya blogg Naturhästen! Denna blogg kommer främst av allt att vara en liten egen dagbok för mig så jag kan följa min egen utveckling som en NH & NTT intresserad hästmänniska. Och även min utveckling tillsammans med mina evetuellt blivande hästar!

Jag har nämligen fått chansen att köpa min drömhäst! Och min drömhäst tar form som ett 10 årigt varmblodsto vid namn Princess Bike. Hon är inte mycket hanterad på några år, omusklad och ur form. Men jag kunde inte vara mer lycklig! Ska låna henne och shettis valacken Carlos som hon går med för ett eventuellt senare köp om allt fungerar.

Och vem vet kanske går allt i stöpet och vi passar inte alls ihop. Men jag tänker försöka så gott jag förmår. Friskt vågat hälften vunnet! Och jag hoppas och tror att vi kommer att passa ihop.

Och om denna blogg mot förmodan skulle bli något värt att läsa för andra så hoppas jag att ni kommer gilla min resa mot en naturligare hästhantering och mot att vinna vänskapen & kärleken från dessa underbara djur!

//Ronja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar