lördag 8 oktober 2011





Igår var jag och en vän till Färjestadshoppen vid färjestad travbana och kollade på hästsaker. och jag hittade och provsatt denna underbara tingest! En fårskinnssadel. Det är som en vojlock med fårskinn på helt underbar att sitta i och go och varm till vintern! Dock så kostade den 3500 Så det är bara att börja spara :D

Och denna barbackapad ska jag köpa snart :) Och ska försöka sälja min andra. För denna är mycket mer anpassad efter hästens rygg. Och är dessutom lite smidigare att man kan ha en vanlig sadelgjord istället för westerngjorde. Som är lite för krånglig för min smak.


Detta köpte jag iaf igår :) Ett reflex shabrak. Tänkte ha det när jag rider barbacka för det fanns bara ponny storlek. Så kommer fästa den med min täckesgjord. Sen köpte jag reflex vantar som är lite varmare inför vintern, och reflexer får man inte för mycket av :) Och en ny super snygg stallväst!

Som också är lite varmare under hösten / vintern :) Och inte blir för varmt som det kan bli med jacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar