måndag 3 oktober 2011

Promenad!






Varken jag eller Matilda var sugna på att göra nått annat än att bara ta en mysig långpromenad med hästarna! Och det verkade uppskattas av grabbarna som var på väldigt fint humör! Men hoppas på en ännu längre tur nästa gång :)

I morgon så måste jag verkligen försöka raspa lite på hovarna. Vet inte riktigt varför jag drar mig hela tiden för att göra det. Är jag rädd för att göra fel? Är jag rädd för att Lucky ska råka göra illa mig? Har jag helt enkelt inte haft tid? Tycker jag att det är svårt?

Förmodligen så är det lite av alltihop. Min rädsla biter sig fortfarande fast efter Cessans nerver... Men den rinner sakta av mig för varje dag Lucky visar mig att han faktiskt inte tänker göra mig illa :) Eller ja inte med flit iaf hihi. Och tekniken får jag ju in om jag bara kan komma igång och börja! :) Är iaf glad att han börjar sluta ömma igen. Går lite fram och tillbaka men nu börjar det bättra sig när vi faktiskt varit ute och gått mer på grus. Tror det sitter mest i huvudet på honom nu.

Ska se om jag kan lägga ut ett filmklipp från promenaden :) Annars så får ni nöja er med bilderna ovan! Så får vi se vad vi hittar på under resten av veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar