torsdag 29 september 2011


Idag var det så jäkla fint väder! Så det blev ännu en fotodag. Det var hela 26-27 grader varmt här idag! och solen stekte riktigt härligt. Så jag & Matilda tog med Lucky & Roi upp till herrgården i Lysvik för att verkligen utnyttja utsikten, naturen & solen till fullo!

Och det blev en helt underbar häst & fotodag med massor av skratt och fina bilder! Bilderna kan ni se i inläggen nedan! och det är även bilder ifrån igår.

Lucky rörde mig nästan till tårar idag. Jag satte mig på ett staket när vi skulle fota och jag trodde han mest skulle stå och se sur och uttråkad ut :) han vill hellre ut på upptäcksfärd än att stå still och vara snygg framför kameran haha. Men istället så körde han ner mulen i knät på mig och ställde sig och vilade. och jag fick verkligen krama om huvudet på honom och han stod så länge! Även fast Matilda och Roi härjade runt för att försöka ta kort på oss. Han rörde inte en fena :') Han ger mig mer och mer för varje dag. Och jag blir så lycklig<3

Här hos mig har han inga krav alls på sig. Han får ta saker när han är redo för de och känner för det. Jag tvingar honom inte till något :) och han stormtrivs utan att någonsin dumma sig eller köra över mig. Visst är han lite ''bekväm'' ibland och kanske lite bänglig. Men aldrig dum<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar