söndag 18 september 2011

Mysstund med grabbarna!








Är typ asförskyld idag. Hade tänkt trotsa detta och försökt hitta på något med Lucky idag ändå. Hade verkligen velat försöka verka honom. Men efter att jag mockat ur hans och Rois box och gjort iordning för kvällen så kände jag att min kropp inte orkade med mycket mer än att gå ut i hagen till dom och mysa.

Var där så länge min förskylning tillät det och det blev ändå en stund. Båda killarna kom genast fram och var riktigt sociala med mig. Roi var värst. Han och jag har ju inte fått hälsa på varandra ordentligt än. och han skulle verkligen utforska mig! Satte mig ner på huk mellan honom och Lucky och han skulle dra i mina kläder, äta mitt hår, nosa mig i ansiktet och bita på mig! Men jag lät honom hålla på för han var försiktig och aldrig dum utan bara nyfiken. Men när han försökte lägga hovarna på mig så fick jag säga ifrån och det fann han sig i :)

Lucky gillade inte att Roi följde efter mig och var påflugen, men han var ändå riktigt snäll emot honom och lät honom hålla på sä länge jag tillät det. Men när han såg att jag började tröttna på Roi då kom han genast till undsättning och körde bort honom hihi. Och ställde sig tätt intill mig och myste. Min fina hjälte<3

När jag skulle gå därifrån så gnäggade Roi efter mig, nästan som att han skrek ''NEEJ! Lämna mig inte här med den här gubbjäveln!'' haha :) Men jag tycker att dom verkar trivas superfint ihop! Roi är på sin vakt och är väldigt försiktig, han verkar förvänta sig att Lucky ska bli elak, men jag tror att Lucky har dragit på sig en liten pappa roll! För han är super försiktig och snäll med Roi :') Verkligen stolt över min duktiga man! Och han verkar trivas med sitt nya sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar