fredag 2 september 2011

Kvälls promenad!

Tog en kvällspromenad i repgrimman med Lucky idag :) Som han inledde på egen hand! Haha knuten på repet till repgrimman gick upp och gled ur öglan. Så han traskade iväg på egen hand framför mig. Han går ju så jäkla snabbt också så jag blev några meter bakom honom. Jag ville ju inte springa ikapp honom ifall jag skulle jaga på honom. Haha han tittade bak på mig ett par gånger och verkade inte riktigt fatta vad som hände. Men jag bara följde efter och inväntade det jag förstod skulle hända ^^Att han skulle stanna till någonstans och börja äta. Och det gjorde han efter kanske 60-70 meter. Så då var det bara att ta honom :D och vi fortsatte promenaden tillsammans istället.

Och det gick väldigt bra! Det var en sval kväll så han var väldigt pigg. Men vi kom snart in i samma takt och lunkade på bra tillsammans :) Och vi får väl se vad vi hittar på i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar