onsdag 23 november 2011


Har tagit upp klickerträningen igen och fast det va någon månad sen sist så är det som att vi aldrig slutat :) Han mindes allt och lärde sig lite till.

Har börjat finslipa ''targeting'' och har lärt honom att backa när jag viftar med fingrarna mot honom, vilket han är superduktig på :) Han nästan flyger bakåt i boxen när jag bara viftar på fingrarna hehe. Jag vill ju ha plats när jag kommer in så det är väldigt behändigt att lära honom det här :) För han står gärna i öppningen för att hålla koll på vad jag gör.

Mår dåligt över att han inte får komma ut något under veckorna... Har många olika anledningar till det. Men en förhoppningsvis lösdrift i framtiden kommer lösa många av dem. Vill ju helst kunna vara där och göra nått med honom varje kväll efter jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar