torsdag 3 november 2011


Så här såg det ut när jag provade Cavallo sport bootsen på Lucky! Plastpåsen var för att skydda booten så jag kunde byta om det va fel storlek :) Och tur det! För det va det >.< Jag hade mätt fel på några centimeter, så jag fick packa ihop dem och skicka tillbaka dem.

Och nu inväntar jag de nya :) Och jag kan tro att dom kommer i morgon! Vilken skulle va underbart för i morgon så ska jag och Frida rida ut, (om vädret tillåter) Och då kan jag äntligen få prova fårskinnssadeln ordentligt. Jag hann bara testa den snabbt på gården för Hanna va hos mig och vi skulle verka Lucky. Och då va sadelgjorden för lång och stigbygel lädrena likaså :)

Men nu har jag fått låna en ny kortare gjord och stigläder och är redo för en ridtur! För nu har vi inte varit ute på nästan två veckor! >.< Så hoppas verkligen på fins väder i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar