onsdag 13 juli 2011

Äntligen!









Nu har vi äntligen internet i lägenheten igen! Men tyvärr så är det fruktansvärt segt... Men ska göra det bästa jag kan av det :) Så nu kan jag börja blogga igen!

Nu har jag haft hästarna i snart två veckor, har hänt en del och samtidigt så har jag inte gjort sådär väldigt mycket. Ska ta allt i separata inlägg. Men inte ikväll :) Klockan blev mycket. Men allt har iaf gått väldigt bra, om man bortser från vissa saker som jag kommer berätta om i andra inlägg. ;) Men nu är dom här! Känns väldigt ovant och jag hoppas att jag ska komma in i det snart.

Nästa vecka så börjar min semester och den håller i sig i två veckor. Då hoppas jag att få lite gjort och sätta igång med träningen. För jag måste jobba mer med Cess från marken för att hon ska få mer förtroende för mig.

Tar mer om allt under de närmsta dagarna! Och kommer lägga ut bilder på allt som hänt sedan jag senast bloggade. Men ikväll så får ni nöja er med dessa bilder som jag tog på hästarna idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar