torsdag 21 juli 2011

Summer session.


Idag när jag åkte till stallet så tyckte jag att det var för varmt för att göra något speciellt, får se hur det blir till kvällen. Malin följde med och vi fotade lite istället :)

Jäklar va grov Cessa ser ut att vara på första bilden! Riktigt tjusig ^^










Tyvärr så har jag börjat känna att Cessa kanske inte är ''min'' häst. Vi liksom matchar inte riktigt och det har inte klickat. Men jag ska känna efter riktigt nu under semestern då jag har mer tid att vara med dem. Jag älskar dem båda två, men jag känner inte den djupare kontakten som man ofta känner ganska snabbt. Men jag ska fundera lite till, dom har ju trotsallt inte varit hos mig speciellt länge än.

Cessa är en häst som förmodligen kommer att kräva mycket tid för att lite helt på mig och jag tror att det skulle vara så värt det när man når dit, men jag vet inte om jag kommer att ha den tiden att jobba med henne så som hon behöver.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar