måndag 18 juli 2011

Cess

Tänkte jämföra lite bilder på Cess från dagen jag hämtade henne tills idag då jag haft hästarna i två veckor här hos mig. :)

Cess den 4 juli, dagen jag hämtade henne i Stöllet.


Cess den 9 Juli hos mig i Lysvik.


Och Cess idag den 18 Juli.
Hon börjar få hull snosan! ^^

Nu har även min semester börjat. Så hoppas på att kunna börja
träna med henne så hon får börja bygga lite muskler :)
Nu finns det el i hagen också. Känns så mycket tryggare! Så jag hoppas dom
håller sig kvar där inne nu, och att alla andra kräk håller sig utanför.

I morgon ska jag fixa till padocken, ska göra den större och
istället för tråd så ska jag försöka knyta fast trästoplar istället.
Carlos bara smiter under tråden ^^ Visar hur jag menar
och hur det blev i morgon. Nu ska jag sova!


2 kommentarer:

  1. Shit vilken skillnad i hull! haha men passa dig, snart går det åt andra hållet... ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Hihi ja hon måste börjas sätta igång nu alltså ^^

    SvaraRadera