söndag 3 juli 2011

Internet lös :/

Japp just nu har jag inget internet hemma. Måste köpa nytt, så just nu sitter jag hos en kompis och skriver. Ska försöka fixa detta så fort som möjligt, men vet ej hur länge det kan ta.

Så jäkla typiskt för i morgon kommer ju hästarna! Fick klart i stallet igår :) Men ska iaf ta massor med bilder och kanske filma lite så kan jag lägga ut det när jag får chansen.

Har nyss vart och bokat en transport så allt är redo inför morgon dagen! Hagen behöver fortfarande putsas ner då gräset är helt galet högt. Men det kan fixas senare. :) Det finns nog med ''kort'' gräs åt dem tills dess. För nu orkar jag inte vänta längre!

Det känns fortfarande väldigt orealistiskt då detta är det man väntat på sen man var liten... Och nu händer det. Kommer nog inte fatta det förens dom är hemma :)

Lägger ut allt när jag kan igen! Så får ni ha det gott så länge!

1 kommentar:

  1. är så glad för din skull, du om någon är värd att just den här drömmen ska få slå in :) <3

    SvaraRadera