torsdag 4 augusti 2011

Hallon mums




Har börjat ge hästarna olika sorters sly, typ sälg, och annat jag kan hitta. Gav dom också en hög med hallonbuskar och dom åt rubbet! Jäklar va gott dom tyckte det va. Speciellt bären kan jag tänka mig hihi. Jag trodde inte att dom skulle äta det, men jag hade lagt ut olika högar med olika sorter och dom dök rätt i det och började äta :D Trodde inte det när dom inte rör träden i hagen.

Hade tagit med hallonbuskar och lagt på ett ställe två dar i sträck, tredje dagen jag kom så hade jag inget med mig. när jag kom in i hagen så kom Carlos rusande från andra sidan hagen, sprang rakt förbi mig och stannade där jag brukar lägga buskarna! Han nosade på marken och såg väldigt besviken ut<3 Lille vännen. Fick plocka ihop lite annat sly och lite grenar med äpplen på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar