lördag 27 augusti 2011

Spännande dag!



Idag så ska jag och åka och hälsa på denna underbara hästmänniska och hans sambo! Dom har nio hästar för tillfället och jag ska äntligen få komma och träffa dem & hästarna som jag velat göra i flera månader! :) Ska bli helt galet kul!

Så jag ska strax pallra mig iväg mot Stöllet & Mamma som också ska med. Men på vägen så ska jag stanna till vid djuraffären & Granngården och inhandla lite saker inför Luckys ankomst på söndag! :'D För ja jag ska köpa honom! Är helt sjukt glad i hjärtat och själen! Och jag hoppas att allt ska gå bra.

Han kommer nog dock kanske få gå själv i några dagar eller veckor tills jag kan få av honom skorna. För vet inte om jag vågar släppa ihop honom med två åringen som Hedelin har. Ifall det blir slagsmål så vill jag inte att han ska skada honom. Men vi får se hur det verkar mellan dem. Har jag tur så kanske Kent Wiberg som ska komma till mig på måndag och verka Cessan & Carlos har tid att ta Luckys hovar samma dag. Ska iaf höra med honom.

Men nu så måste jag åka bort till hästarna och ta hand om dem innan jag åker! :D Ska palla en hel hög med äpplen åt dem hade jag tänkt.

Nu får vi se när nästa inlägg blir eftersom jag ska hämta Lucky i morgon! Men kanske hinner skriva ett inlägg och berätta om allt i morgon kväll :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar