tisdag 16 augusti 2011

Vinter tid = Bekymmer tid.



Nu har jag ringt en av tjejerna som har en häst borta vid stället i Lysvik som har hästar på lösdrift. Det lät positivt och hon skulle prata om det med tjejen som äger stället om det ikväll.

Dock så får vi se om jag kommer kunna ha råd att ha två hästar där installade under vintern. Och om jag kanske måste sikta in mig på att bara ha en. Och isåfall så blir det inte Cessa eller Carlos :) För jag vill inte dela på dem.

Jag ska faktiskt till Kil i helgen och hälsa på Hanna och se hur hon har det på nya stället. Och vi har funderat på att åka bort till ett ställe där dom har en del travhästar som ska bortskänkas eller kommer gå till slakt. Så vi tänker åka dit och kika. Och vem vet kanske man hittar sin själsfrände där och kan rädda denne från döden.

Men allt hänger i luften nu så vågar inte planera eller säga för mycket om någonting :) Vi får se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar